Extra szolgáltatások

0
Összesen : 0 Ft
A kosarad jelenleg üres!
frissítés
  • Beküldő: Super User

A Kisalföld Gumi termékeit a DPD futárszolgálat szállítja. A csomagok kiszállításának folyamatáról a DPD futárszolgálat központi e-mail címén érdeklődhet: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

A hétköznap 14.00 óráig leadott rendelések, a következő munkanapon kerülnek kiszállításra (általában délelőtt). A webáruházunkban megadott e-mailcímre a DPD automatikusan értesítést küld a csomag kiszállításának folyamatáról. (A várható kiszállítási időablakot is itt találja meg.)

Ütemezett kiszállítás: Webáruházunkban lehetőség van ütemezett (késleltetett) kiszállításra, ezzel a rendelés napjától maximum 3 munkanappal el lehet tolni a kiszállítás dátumát. Az ilyen jellegű igényét a megrendelés folyamán a “Megjegyzés” mezőben kell feltüntetni.
Az ütemezett kiszállításnál nincs lehetőség napszak, esetleg pontos idő megadására, hogy mikor érkezzen a futár. Csak munkanapra kérhető kiszállítás!

Termékeink szállítási díja, 100.000 Ft összérték felett ingyenes, alatta bruttó 3.000 Ft.

Mi az a DPD VIP szolgáltatás és hogyan kérhetem?

Maximum bruttó 150.000 Ft összértékig leadott megrendeléseket cégünk automatikusan a DPD VIP szolgáltatás keretein belül postázza. Ezzel lehetősége van a vevőnek a csomagot a futár jelenlétében fizetés előtt kibontani azon célból, hogy meggyőződjön annak fizikai épségéről. Ha fizikai sérülést vagy hiányosságot talál, nem kell átvennie a csomagot a terméket automatikusan visszaszállítják hozzánk. Az összes szállítással kapcsolatos költséget cégünk állja ilyen esetben. (Nem kell fizetni a futárnak semmit.)

FIGYELEM!
A DPD VIP szolgáltatás nem választható szolgáltatás, ha a vevő nem ellenőrzi a termék fizikai sértetlenségét a futár jelenlétében, utána nincs lehetőség reklamáció érvényesítésére fizikai sérülésre hivatkozva, akkor sem ha azt valamilyen rokon, családtag vette át! Azt ajánljuk, hogy úgy készüljön a kedves vevő, hogy legyen 5 perce kibontani a csomagot, mielőtt kifizeti a terméket. Ha a futár arra hivatkozik, hogy nem hajlandó megvárni a csomag kibontását kérem, tagadja meg a csomag átvételét és azonnal hívjon minket a 06-20-9542-946-es telefonszámon.

150.000 Ft bruttó összérték feletti rendelés esetén, DPD CLASSIC szolgáltatással történik a szállítás, itt nincs lehetősége a vevőnek kibontani a csomagot a fizetés előtt, azonban a külső csomagolás látható sérülése esetén ajánlott jegyzőkönyvet felvetetni a futárral! A DPD CLASSIC-al feladott csomagok esetében a vevőnek 72 óra áll rendelkezésre jelezni az esetleges fizikai sérüléseket cégünknek e-mailben: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.. Az e-mail tartalmazza a kár pontos leírását, valamint 3-5 db fényképet a termékről és annak csomagolásáról(!).

A termékeinket értéktől függetlenül értékbiztosítással postázzuk, káresemény esetén a biztosító téríti meg a kárt cégünknek, az összeg beérkezése után cégünk 48 órán belül visszautalja a termék árát a vevőnek. A kárügy lezárásáig (amíg nem fizeti ki a biztosító) nem tudjuk vissza fizetni a vevőknek a sérült termékek árát! A kárjegyzőkönyvet a DPD munkatársai veszik fel a kiszállítási címen. Ilyen esetben a vevőnek kötelező megőriznie a teljes csomagolást ás a készüléket olyan állapotban, ahogy megkapta azt. A kárügy lezajlásának ideje nem a cégünkön múlik, a kárügy lebonyolítását a DPD Hungária Kft. munkatársai végzik.

Elérhetőségeink

  • Cím: 9028, Győr Szent Imre út. 107/B

  • Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • Mobil: 06-20-9542-946

Top
A rendszer cookikat használ. Az oldal használatához, kérjük fogadja el használati feltételeinket. More details…